černota - přivtělená duše

23.07.2018 23:07

tlačí mně to na hrudi, pocit nějaká chyba, už dlouho, neměla jsem to asi dělat, je to jako dým, a roste, mám strach, je starej, nechce mě pustit, prostě že se mu to líbí, že mám strach... 

přišel ke mně při narození, jsou tam světla, vidím mámu, bolí jí to, protože to nejde, je mi jí líto, chci aby byl už konec, aby jí nějak pomohli, ale já ho tam furt vidím, čeká na příležitost, a má kolem sebe hrozný černo, máma furt leží, nic se neděje, nechce se mi ven, protože on na mně čeká...

1883 - zabiju ho, musím bojovat, abych přežila, ale já to nechci udělat, stojím naproti mne ten voják, prosí mně o milost, nevěřím mu, když se otočím, zabije on mě, musím ho zabít, mám pocit, že už to někdy udělal, bodnu ho, je mi ho líto, mám pocit, že musím, krvácí z krku, že sem ho bodla, cítím se v bezpečí, umírá tam dlouho, no špatný rozhodnutí, pořád se mi to vrací, vidím ho dlouho, je to lepší, nedejchá mi tak na krk, chce už jít, táhne ho to jinam, chce už jít, děkuje mi, ulevilo se mu, nechápu to, ale taky úleva, že by se tady stejně trápil, chce jít ode mne, ví to, chce odejít,  mám hrozně volný ruce:)

bere další duše, jdou hrozný zástupy, cejtí tu energii, jemu je krásně, to nikdy necejtil, je mu líp, krásně, volně, na lepší místo, je mi líp, neuvěřitelný...

je tu ještě ta holčička, vídám ji u hlídání synovce, umřela mladá, sedí na posteli, vidím ji zřetelně... sedí mi na dece.. narodila se poprvé, otevřela dveře a chce za mámou a padá ven z auta, je to rychlý, a konec..ona neví nic, sahám na kliku , padám, na obličej, sedřenej, zůstanu ležet, jde do toho bíla, co vidí, jenže si to rozmyslí, ale máma prosí, ať se vrátí, tak ona tu zůstane, máma stárne, i ten táta, ale nevidí tu jejich smrt. líbili se jí ty lidi, ke kterým se měla narodit, ale neměla sahat na tu kliku, otevřela, chtěla za mámou a spadla. lituje toho, chce pomoct, chce nahoru, chytí se mne, protože cejtí,že bych jí mohla pomoct.přichází pro ni anděl, září, čím dál víc, bere sebou duše dalších dětí, je jich hodně, radují se z toho světla, smějou se a jsou šťastný, cejtí úlevu, že pomohla, a že tady nebykla k ničemu, mají se skvěle, vidí i ty rodiče, jsou šťastný, objímají se, konečně jsou spolu, stýskalo se ji....

chtěla bych vzlítnolut, je mi moc fajn, hřeje to, tělo čistý, prozářený... 

Novinky

26.06.2009 12:34
Můj web spuštěn do veřejnosti... Krásný den a příjemné čtení!